2012-06-15

Cake Shop

velikost pozemku /// lot size 20 x20
obecní pozemek /// lot community




*****



Instalační pokyny (.package)
 
  vložte soubor PACKAGE do složky Library
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library) 
 

*****

 Installation Instructions (.package)

  put the file PACKAGE to Library folder
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library) 




VYŽADUJE - CESTOVNÍ HOREČKU, POVOLÁNÍ SNU,  HRÁTKY OSUDU, DOMÁCÍ MAZLÍČCI, PO SETMĚNÍ, SHOWTIME
a kolekci  Zahradní mejdan, Sladké radosti Katy Perry

REQUIRED - WORLD ADVENTURES,  AMBITIONS,  GENERATIONS, PETS, LATE NIGHT, SHOWTIME
and stuff packs  Outdoor Living, Sweet Treats Laty Perry

*****

Verze nainstalované hry /// Version of the installed games
 13.0.62.016001

*****

Potřebné downloady - PROSÍM NAINSTALUJTE SI JE PŘED INSTALACÍ pozemku
Downloads required - PLEASE INSTALL FIRST 
 
*****

Custom Content



EA Store


*****

10 comments:

  1. Páni :-O. Přesně styl,co miluju. spousta nápadů v něm - originální, pohádkový. Jsem si z toho otloukla čelist :). Interiér je dokonalý do posledního detailu. Nevím, co říct. Obrovský obdiv.

    ReplyDelete
  2. Díky Peti :) nějak mám ale pocit, že velebíš úplně jiný pozemek :)

    ReplyDelete
  3. Okamžite poputuje do mojej hry! Nádherný obchod. Prednosti som vyzdvihol už na FB a nechcem sa moc opakovať, tekže poviem len toľko že sa mi neskutočne páči. Celý! :)

    ReplyDelete
  4. U mě se tomu nedá říkat velebení :). Máš to krásné, útulné - hřejivé. Tak jako vše, co uděláš, :) Cukrárnička ve hře chybí a pokud nějaká, tak tato - bude tam kralovat. Vynikat.

    ReplyDelete
  5. Děkuji vám, jste zlatí :)

    ReplyDelete
  6. Tohle má být práce nejlepší stavitelky. Si myslím, že by se měla ještě hodně učit od skutečných stavitelů.

    ReplyDelete
  7. Moníku, je to moc pěkné. Myslím, že by sis měla udělat druhou vysokou školu a mohla se učit od skutečných stavitelů :)))

    ReplyDelete
  8. Díky Soníku :D
    Nesehnala jsem přihlášku pro druhou vysokou školu :)) Myslím, že se s jednou spokojím :)

    ReplyDelete
  9. Úžasnej, moc se mi líbí jak je to vevnitř jakoby zastaralý. :)

    ReplyDelete
  10. To jsem ráda, byl to účel. Děkuji :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...