2012-09-29

Fairy House

velikost pozemku /// lot size 25 x20
obytný pozemek /// lot residential


*****


Instalační pokyny (.package)  
  vložte soubor PACKAGE do složky Library
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library) 
 

*****

 Installation Instructions (.package)

  put the file PACKAGE to Library folder
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library)
 
 *****


*****

VYŽADUJE - CESTOVNÍ HOREČKU, POVOLÁNÍ SNU, HRÁTKY OSUDU, DOMÁCÍ MAZLÍČKY, SHOWTIME, OBLUDÁRIUM
a kolekci  Zahradní mejdan

REQUIRED -   WORLD ADVENTURES. AMBITIONS,  GENERATIONS, PETS, SHOWTIME, SUPERNATURAL
and stuff packs  Outdoor Living

*****

Verze hry /// Version of the game
 15.0.135.018001

*****

Potřebné downloady - PROSÍM NAINSTALUJTE SI JE PŘED INSTALACÍ pozemku
Downloads required - PLEASE INSTALL FIRST 

*****

Custom Content


EA Store

dveře///door

*****




36 comments:

  1. Je to velká nádhera. Hodně se mi líbí jezírko, to vypadá úžasně. Moc krásná originální stavba. Dodala jsi mi chuť stavět. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky Vlasti :) To jsem ráda. Stavět pro víly tedy není vůbec jednoduché a zařizovat jakbysmet :v Když jsem cpala venkovního kvítí i do místností, křižovala jsem se, co z toho vyleze. Ale nakonec to docela ujde :)

      Delete
  2. :-O Moni sbírám čelist, ale stále padá a padá. Naprosto úžasné - nevím, co dodat a kor, když druhou rukou musím sbírat čelisti :)). Neuvěřitelné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To néééééé, Peti :) Tlamičku potřebuješ mít zdravou, tak příště třeba před prohlídkou náhubek, který jí udrží na místě :)
      Jinak moc děkuji :)

      Delete
  3. Dost dobrý, víly z něj musí být nadšené! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Víla Fialka určitě je. Hned bych s ní měnila, aspoň na chvíli :) Děkuji :)

      Delete
  4. Tak to je opravdu dokonalý, úžasný, překrásný!!! Klaním se až k sousedům :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji Ivuš :) Nikdy by mne nenapadlo, že pozemek pro víly bude mít takový ohlas :) Je vidět, že v nás všech jsou stále děti, které mají rády pohádky a pohádkové věci :)

      Delete
  5. Jsi zbytečně skromná, ale je to šlechetné gesto, které už dneska není zvykem. Já mám opravdu ráda skromné lidi.

    ReplyDelete
  6. Jsem ten komentář napsala blbě. Ono to zní divně, ale snad chápeš jak to myslím a omlouvám se, že ti tu tapetuju takovými kecy :/

    ReplyDelete
  7. Pochopila jsem Vlasti :) Teď to ani není skromnost. Opravdu jsem si nebyla jistá, jak budou působit venkovní květiny v tomhle množství a ještě v místnosti. Byl to experiment, ale vypadá to, že vyšel :)

    ReplyDelete
  8. Tenhle experiment tedy opravdu vyšel a věř, že se najdou lidi, co ho začnou používat také :) A už končím se spamem :) Přeji hezký večer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je normální koloběh :) I Tobě pěkný večer :)

      Delete
  9. Ahoj Moni. :D

    Tvá stavba je fantastická, pohádková a originální. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc :) měla být pohádková, takže jsem ráda, že tak působí :)

      Delete
  10. Moc hezounká stavba, nevíš kdo by mi ji mohl postavit. Je totiž neuvěřitelně nádherná. Odvádíš skvělou práci ;))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maamoon, asi jsem Tě moc nepochopila, ale to nevadí :) I tak moc děkuji :))

      Delete
  11. Je to nádherné, obdivuju tě. :) Muselo ti to dát práci, je to dokonalé! :)

    ReplyDelete
  12. Wow this is absolutely amazing! Great job on this it is beyond breathtaking!

    ReplyDelete
  13. Thank you so much. I'm glad you like it! :)

    ReplyDelete
  14. this is so amazing! :) I've recently started playing sims 3 again and now i have this beautiful gorgeous house to play around with xD Thanks for sharing!!! ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...