2013-06-06

Tree House

velikost pozemku /// lot size 25 x20
obytný pozemek /// lot residential






Instalační pokyny (.package)  
 
  vložte soubor PACKAGE do složky Library
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library) 
 

*****

 Installation Instructions (.package)

  put the file PACKAGE to Library folder
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library)



VYŽADUJE - CESTOVNÍ HOREČKU, POVOLÁNÍ SNU, DOMÁCÍ MAZLÍČKY,
HRÁTKY OSUDU, OBLUDÁRIUM

REQUIRED - WORLD ADVENTURES,  AMBITIONS, PETS,  GENERATIONS, SUPERNATURAL,
 
*****

Verze hry
18.0.126.021001 

*****

Potřebné downloady - PROSÍM NAINSTALUJTE SI JE PŘED INSTALACÍ pozemku
Downloads required - PLEASE INSTALL FIRST 


Custom Content


 *****

EA Store


*****

5 comments:

  1. Moni tak to je úžasný kousek!! Nádherný, vyrazilo mi to dech! Klobouk dolů, super nápad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nápad nebyl můj. Na žádost jsem dělala návod na stavbu stromového domu a když už jsem ho díky návodu postavila, přišlo mi líto ho nedat do světa. Ale i tak moc děkuji Ivčo :)

      Delete
  2. Souhlasím s Ivčou, je to vskutku pěkný kousek. Hodně se mi u Tebe líbí vegetace :) Ta mě vždycky ohromí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vidíš a tu tam většinou nastrkám šmahem a moc ji neřeším. Zjišťuji, že čím více o ní přemýšlím, tím horší je výsledek :D
      Děkuji Vlasti :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...